Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009

666: O μύθος και η απάτη



Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την Ελλάδα, την Ευρώπη, την Αμερική. Ο γραμμωτός κώδικας, δηλαδή ο bar code, δηλαδή το ηλεκτρονικό φακέλωμα, δηλαδή το ηλεκτρονικό σφράγισμα του αντίχριστου, δηλαδή ο 666. Το κακό είναι ότι έχουμε αρχίσει πάλι να πιστεύουμε σε φαντάσματα.


Δεν είναι δυνατόν να ερμηνευτεί το πάθος και ο φανατισμός που προκάλεσε η διαμάχη για τις ταυτότητες αν δεν συνυπολογιστεί ο πραγματικός τρόμος που προκαλεί σε ορισμένες μερίδες της ελληνική κοινωνίας η σύνδεση των νέων ταυτοτήτων με τον δαιμονικό αριθμό «666» και με το λεγόμενο σφράγισμα του αντίχριστου. Από το βήμα της λαοσύναξης στη Θεσσαλονίκη ο Αρχιεπίσκοπος δεν δίστασε να επικαλεστεί την απειλή του «666» και να ταυτιστεί έτσι με τις φονταμενταλιστικές ομάδες των παραεκκλησιαστικών οργανώσεων. 

Όλα ξεκινούν από μια ειδική ερμηνεία ενός χωρίου της Αποκάλυψης του Ιωάννη: «Όποιος έχει μυαλό ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου, που είναι αριθμός ανθρώπου. Ο αριθμός του είναι χξς΄ (666)». Όπως γράφει ο καθηγητής Αγουρίδης (1994), «πρόκειται περί εφαρμογής της ραβινικής μεθόδου της γεματρία. Έλληνες και Ιουδαίοι δεν είχαν τότε εν χρήσει αραβικούς αριθμούς. Τα γράμματα του αλφαβήτου ανταποκρίνονταν σε αριθμούς: α=1, β=2, ε=5, ι=10, κ=20, κτλ. Έτσι κάθε λέξη μπορούσε να μεταφραστεί σε έναν αριθμό, όπως και κάθε αριθμός μπορούσε να μεταφραστεί σε μια ή περισσότερες λέξεις» (σελ. 326). 

Από εκείνη την εποχή έχει επιχειρηθεί άπειρες φορές να «αποκωδικοποιηθεί» ο «αριθμός του θηρίου» και να εντοπιστεί ο αντίχριστος. Ανάλογα με την εποχή, οι δεισιδαίμονες χριστιανοί ανακάλυπταν αντίχριστους κάθε λογής και απέδιδαν σ’ αυτούς τα βάσανά τους, προσδοκώντας ταυτόχρονα την επικείμενη λύτρωση. Κάποιοι θεώρησαν αντίχριστο τον ρωμαίο αυτοκράτορα, λέγοντας ότι το όνομα Νέρων Καίσαρ στα αραμαϊκά βγάζει 666. Άλλοι, όπως ο προτεστάντης του 16ου αιώνα Μίκαελ Στίφελ, αποδίδουν την ιδιότητα του αντίχριστου στον Πάπα της Ρώμης Λέοντα Ι΄, βασισμένοι σε ένα απόσπασμα του επισκόπου Λουγδούνου Ειρηναίου, ο οποίος υποστηρίζει (τον 2ο αιώνα) ότι το όνομα ΛΑΤΕΙΝΟΣ είναι ένα από τα (πολλά) ονόματα που τα γράμματά του αθροιζόμενα καταλήγουν στον δαιμονικό αριθμό. Οι καθολικοί (Πέτρους Μπούνγκους) αντιτείνουν ότι αντίχριστος είναι ο Λούθηρος. Ο ίδιος συγγραφέας αναφέρει και την εναλλακτική λύση του Μωάμεθ ως αντίχριστου. Στον 20ό αιώνα εντοπίστηκαν και νέοι αντίχριστοι στα πρόσωπα του Λένιν, του Χίτλερ, του Γκορμπατσόφ και του Σαντάμ Χουσεϊν. Ο γνωστός αμερικανός ακροδεξιός τηλε-ευαγγελιστής Πατ Ρόμπερτσον δίδασκε καθημερινά ότι η Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι διαβολική συνωμοσία και ο Τζορτζ Μπους που την εισήγαγε ενεργούσε κατά διαταγή του Σατανά. Αυτά άκουγε ο καημένος ο Ρέιγκαν και έβαλε το δημοτικό συμβούλιο του Χόλιγουντ να αλλάξει τον αριθμό της βίλας του όπου αποσύρθηκε, από 666 St Cloud Street σε 668. 

Δεν υπάρχει λοιπόν εποχή που σέβεται τον εαυτό της και να μην έχει μπει στον πειρασμό να ανακαλύψει τον αντίχριστό της. Άλλωστε ποτέ δεν έλειψαν οι μισητοί ηγέτες. Αυτό που ζούμε, όμως, σήμερα είναι κάτι εντελώς νέο. Για πρώτη φορά ο αριθμός 666 συνδέεται με την ίδια την τεχνολογική πρόοδο. Υποστηρίζεται, δηλαδή, από ομάδες φανατικών σ’ όλο τον κόσμο ότι η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, οι πιστωτικές κάρτες, οι νέες ταυτότητες προετοιμάζουν την έλευση του αντίχριστου και ότι ιδιαίτερα ο γραμμωτός (ή ραβδωτός) κώδικας (bar code) που χρησιμοποιείται για την οπτική αναγνώριση των αντικειμένων στο εμπόριο και τις υπηρεσίες είναι «το χάραγμα του αντιχρίστου» για το οποίο μιλά η Αποκάλυψη. 

Η μόδα έχει έρθει και στη χώρα μας και έχει κυριολεκτικά σαρώσει στους χώρους των φονταμενταλιστών ορθοδόξων (μερίδες παλαιοημερολογιτών, ομάδες μοναχών, παραεκκλησιαστικές οργανώσεις).Το περίεργο είναι ότι όλη αυτή η υπόθεση ξεκίνησε από ένα βιβλίο γραμμένο το 1981 από αμερικανίδα προτεστάντισσα. Πρόκειται για το βιβλίο της Mary Stewart Relfe “When your money fails” (και τη συνέχειά του “The new money system”) που έγινε μπεστ σέλερ στην Αμερική. Ε, λοιπόν, αυτά τα βιβλία έγιναν ευαγγέλια στην Ελλάδα από εκείνους που δεν θέλουν να ακούσουν ούτε για προτεστάντες ούτε για Αμερική ούτε και για γυναίκες! 

Η κυρία Relfe παρουσιάζει τον εαυτό της ως νέο Ευαγγελιστή Ιωάννη και δηλώνει ότι έλαβε «εξ αποκαλύψεως» και «κατά θέλημα Χριστού» το μήνυμα ότι το 666 είναι το χάραγμα του αντίχριστου και ότι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666. Κατά συνέπεια, όποιος δέχεται και χρησιμοποιεί τον γραμμωτό κώδικα, όποιος μετέχει στο νέο οικονομικό σύστημα συναλλαγών συνεργεί στην εισαγωγή του «σφραγίσματος του αντίχριστου».




Πρόκειται για μια πραγματική απάτη. Στον γραμμωτό κώδικα οι αριθμοί απεικονίζονται με επταψήφιους συνδυασμούς μαύρων και λευκών γραμμών. Ο αριθμός έξι αντιστοιχεί στο συνδυασμό μαύρο-λευκό-μαύρο-λευκό-λευκό-λευκό-λευκό. Η Relfe αυθαίρετα ξεχωρίζει τα τρία πρώτα στοιχεία (μαύρο-λευκό-μαύρο) και ταυτίζει τον αριθμό έξι με τις τρεις διπλές γραμμές που βρίσκονται στην αρχή, στη μέση και στο τέλος του γραμμωτού κώδικα, και οι οποίες επιβάλλονται από το γεγονός ότι ο κώδικας πρέπει διαβάζεται και προς τις δύο κατευθύνσεις. 

Γνωρίζοντας ότι η άποψή της θα αντικρουστεί εύκολα, η Relfe επικαλείται άλλους κωδικούς, «μυστικούς» αυτή τη φορά, τους οποίους δήθεν χρησιμοποιεί η Ευρωπαϊκή Ένωση και που τους έμαθε η Relfe με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Για να μπερδέψει μάλιστα κι άλλο τους αναγνώστες της, παραθέτει μια μακρά σειρά προϊόντων και εμπορικών σημάτων όπου απαντάται ο αριθμός 666. Φυσικά για να πλουτίσει τη συλλογή της δεν διστάζει μπροστά σε αριθμολογικούς ακροβατισμούς. Για να βγάλει από τη γνωστή κάρτα VISA το 666 μας λέει: VI είναι το 6 στα λατινικά. Το αγγλικό γράμμα S ακούγεται όπως το ελληνικό Ζ, το οποίο είναι το 6ο γράμμα του αλφάβητου. Και το Α είναι το 6 στα αρχαία βαβυλωνιακά. Όπερ έδει δείξαι! 

Η κυρία Relfe ανακαλύπτει εξάρια παντού. Η πτήση του Απόλλων-8 στο φεγγάρι, π.χ., κράτησε 6 μέρες, ο πύραυλος είχε 6 διαμερίσματα, η ταχύτητα ήταν 6 μίλια το δευτερόλεπτο και η βαρύτητα στο φεγγάρι είναι το ένα έκτο από τη βαρύτητα στη γη. Αυτή η αριθμολογική προσκόλληση στο 6 (που θυμίζει την ανάλογη επιμονή ορισμένων να βρίσκουν τον αριθμό 5 στις διαστάσεις των πυραμίδων) θα μπορούσε να βρει τα ανάλογά της για κάθε τριψήφιο συνδυασμό: 333, 444, 555. Όσο για το 888, αυτό είναι ο αριθμός της λέξης Ιησούς! 

Η αμερικανίδα οραματίστρια δεν διστάζει να κατονομάσει και τον αντίχριστό της. Ερμηνεύει την προφητεία του Δανιήλ για να υποστηρίξει ότι αντίχριστος πρέπει να είναι από τον αραβικό κόσμο (11,37) και ειρηνοποιός (11,21). Άρα, συμπεραίνει η Relfe, πρόκειται για τον Ανουάρ Σαντάτ! Εδώ ο φανατισμός εγγίζει τον παραλογισμό: ο αντίχριστος πρέπει να φέρει την ειρήνη!



Με τους αριθμούς του 666 παίζουν φυσικά και όλες οι καφετζούδες της διεθνούς άκρας δεξιάς. Ο απαραίτητος κ. Καρατζαφέρης ανακάλυψε, μάλιστα, ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δώσει τη διαβολική διάσταση στον αριθμό 6 και γι' αυτό τον απεικόνισαν με τα δυο γράμματα: στ΄=σα-ταν! Πού να του πει κανείς του καημένου του Έλληνα τηλε-ευαγγελιστή ότι η λέξη σατάν είναι εβραϊκή! 

Όλα αυτά θα ήταν απλώς διασκεδαστικά, αν δεν μεταβάλλονταν σιγά σιγά σε πραγματική ψύχωση. Τα μπεστ σέλερ της κυρίας Relfe, που ήρθαν στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του ’80, συνοδεύτηκαν από δεκάδες απομιμήσεις, αντιγραφές και επαναλήψεις, με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζεται η απήχηση της τρομοκρατικής της θεωρίας. Το σημαντικό είναι ότι τα βιβλία της δεν βρήκαν πρόθυμους αναγνώστες μόνο στους γνωστούς υποστηρικτές κάθε μυστικιστικής ή παραθρησκευτικής συνωμοτικής θεωρίας. Πολύ γρήγορα υιοθετήθηκαν από ορθόδοξους μοναχούς, οι οποίοι άρχισαν να τα διαδίδουν με ζήλο στους οργανωμένους πιστούς. Αποσπάσματα της Relfe περιέχονται στο βιβλίο του αγιορείτη μοναχού Παρθένη («Ανησυχητικά σημεία των καιρών»), στο οποίο προστίθενται και οι ελληνικές εμφανίσεις του 666 «στο πεντοχίλιαρο, στα εισιτήρια των λεωφορείων, σε πολλά είδη προϊόντων και στη νέα μας ταυτότητα». 

Κρίσιμο ρόλο για τη διάδοση του τρομοκρατικού σεναρίου της Relfe στην Ελλάδα έπαιξε η υιοθέτησή του από τον γέροντα Παϊσιο (1924-1994), έναν αγιορείτη μοναχό με ιδιαίτερο κύρος στους εκκλησιαστικούς κύκλους. Ο βιογράφος και μαθητής του μοναχός Χριστόδουλος Αγγέλογλου αναφέρει ότι ο Παϊσιος είχε το βιβλίο της συνεχώς μαζί του και το έδειχνε στους επισκέπτες του. Ο ίδιος ο Παϊσιος δήλωνε ότι ήδη έχουν «χαραχθεί» με λέιζερ στο μέτωπο και τα χέρια 3000 άτομα στην Αμερική και μάλιστα πρώτα τα διακεκριμένα πρόσωπα! Τις απόψεις του αυτές ο Παϊσιος τις διατύπωσε εγγράφως το 1987, όταν και πάλι υπήρχε θέμα ταυτοτήτων, μπερδεύοντας κάρτες, τηλεόραση, και λέιζερ. Ήταν φυσικό να μην καταλαβαίνει και πολλά από ηλεκτρονικούς υπολογιστές ο γέροντας. Η επιστολή του κυκλοφόρησε σε κύκλους πιστών και προκάλεσε μεταστροφή ακόμα και Ιεραρχών. Ο Καντιώτης, για παράδειγμα, ο οποίος είχε διατυπώσει νηφάλιες σκέψεις λίγες βδομάδες νωρίτερα («ο αριθμός 666, αυτός καθ' εαυτόν μνημονευόμενος ή χρησιμοποιούμενος, δεν πρέπει να προκαλεί πανικόν») άρχισε να βάλει κατά της κυβέρνησης του Αντρέα Παπανδρέου με το γνωστό του ύφος, λέγοντας ακριβώς τα αντίθετα: «εν προκειμένω ο αριθμός 666 δεν χρησιμοποιείται ως κοινός τις αριθμός, αλλ' έχει αντιχριστιανικήν σκοπιμότητα, εντασσόμενος εις τα σχέδια της παγκοσμίου σιωνιστικής αυτοκρατορίας». 

Εδώ και δύο χρόνια το μπεστ σέλερ της κυρίας Relfe αιφνιδίως εξαφανίστηκε από το προσκήνιο. Εικάζουμε ότι θα πρέπει να υποστεί κάποια επεξεργασία. Να αφαιρεθεί, για παράδειγμα, η πρόβλεψη-προφητεία ότι η Δευτέρα Παρουσία αναμένεται στα τέλη του 1997 ή αρχές του 1998 που ακούγεται κάπως εσφαλμένη. Όμως η μυθοπλασία περί 666 έχει ήδη ριζώσει βαθιά. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς τους λόγους που η θεωρία της Relfe βρήκε τόσο πρόσφορο έδαφος. Η επιτυχία της πρέπει να αποδοθεί στο πολιτισμικό σοκ που προκάλεσε η ραγδαία εξάπλωση των ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυτή η εισβολή της νέας τεχνολογίας δημιούργησε νέες στρατιές λειτουργικά αναλφάβητων πολιτών (δηλαδή εκείνων που δεν μπορούν ούτε να κάνουν χρήση αλλά ούτε και να κατανοήσουν τα «διαβολικά» αυτά μηχανήματα). 

Το κακό είναι ότι οι δεισιδαιμονίες της κυρίας Relfe καθώς φαίνεται θεωρούνται χρήσιμες για να φανατίσουν τους πιστούς και να τρομάξουν περισσότερο τους αφελείς. Με μοναδική εξαίρεση τον μητροπολίτη Νικοπόλεως, του οποίου συνέντευξη φιλοξενούμε σήμερα, οι Ιεράρχες δεν έχουν φροντίσει να διαφοροποιηθούν από το μύθο του «666». Συμβαίνει μάλλον το αντίθετο. Με τις σχετικές της εγκυκλίους η Ιερά Σύνοδος, χωρίς να ταυτίζεται με τους ακραίους φονταμενταλιστές, αφήνει ανοικτό το «παραθυράκι» του τρόμου. Το μόνο σχετικό έντυπο που κυκλοφορεί στις επίσημες εκδόσεις της εκκλησίας (Αποστολική Διακονία) είναι μια μικρή μπροσούρα του μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθιμου, στην οποία δηλώνεται μεν σαφώς ότι «ο αριθμός 666 (…) δεν έχει τη δύναμη να μας βλάψει», όμως αφήνεται και η απειλή ότι «εάν υπάρξει αθέτηση των υποσχέσεων της πολιτείας θα ενημερώσωμεν τους χριστιανούς και θα τους προτρέψωμε να μη δεχθούν να λάβουν τις νέες ταυτότητες». 

(Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 9/7/2000)



 
Σημ. «Εκκλησιαστικού».

Το άρθρο ίσως με μια ματιά να φαίνεται παλιό. Το καθιστά όμως επίκαιρο η ακατάπαυστη 25 ετής πλέον, ανεύθυνη κι ατεκμηρίωτη εισέτι εξαρολογική κινδυνολογία των αντιλάλων του προτεσταντισμού στη χώρα μας. Δια του λόγου το αληθές, όπου βλέπετε τη λέξη ταυτότητες, διαβάστε ΑΜΚΑ..τον επάρατο. Δείχνει επίσης περίτρανα ποιά είναι η «πνευματική μαμά» (προτεστάντιδα παστόρισα Mary Stewart Relfe) όλων εκείνων των αυτόκλητων «σωτήρων», που εδώ και 25 χρόνια βάλθηκαν να μας σώσουν από έναν αντίχριστο που όλο έρχεται...

7 σχόλια:

  1. ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΩΤΙΣΕΩΣ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ
    ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟ.
    ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ [ΑΝ Τ΄ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΠΟΤΕ} ΣΑΣ ΕΥΧΩΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ
    ΑΦΗΣΤΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥ ΑΦΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mpravo ale3andre! sumfwnw!! an kai dustuxws den einai mono oi neohmerologites pou ta pisteuoun auta,alla kai polloi apo emas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Εκκλησιαστικέ επιτρέψτε μου παρακαλώ να καταθέσω τα κάτωθι.
    Δεν μπορώ να αντιληφθώ τη σκοπιμότητα αυτής της δημοσιεύσεως.
    Το ότι την δημοσιεύετε αναντίρρητα και χωρίς παρατηρήσεις σημαίνει ότι ταυτίζεσται απόλυτα.
    Κατά τη γνώμη μου, το εν λόγω δημοσίευμα στερείται επιχειρηματογίας λογικής, εφόσον εστιάζεται μόνο στα περί της παστόρισας και δεν αντικρούει την επιχειρηματολογία επιστημονική και πατερική, όλων εκείνων που θεωρούν τα περί του 666.
    Υπάρχει αναλυτική εισήγηση επιστημονικής ομάδας διδασκόντων του Ε.Μ.Π. που αποδεικνύει περίτρανα την ύπαρξη του 666 στο γνωστό γραμμωτό κώδικα τροφίμων.
    Το βασικότερο όμως κατά τη γνώμη μου είναι ότι, στη δημοσιευμένη συνέντευξη αλλά και στα σχόλιά σας υπάρχουν στοιχεία ειρωνείας.

    Όπου υπάρχει ειρωνεία αγαπητοί μου, δεν υπάρχει Το Πνεύμα Το Άγιο. Ερευνήστε το.

    Επιπλέον, πως μπορείτε να εισαστε σίγουροι ότι αυτή η εικοσιπενταετία δεν ήτανε οικονομία Θεού για να πληροφορηθούμε κατά το δυνατόν όλοι για τα επερχόμενα, έτσι ώστε να είμαστε αναπολόγητοι την ημέρα της Κρίσεως, ή και ακόμη να ήτανε οικονομία Θεού γιά κάποιες ψυχές αγαπητές στο Θεό που ζητήσανε με την προσευχή τους να παρατείνει την έλευση του Αντίχριστου για λόγους αδυναμίας κατα το ανθρώπινο, ή και ακόμη οι σκοτεινοί εργάτες να είδανε το ξεσήμωμα του κόσμου απο τους ειρωνικά αποκαλούμενους από πολλούς, αυτόκλητους σωτήρες και να αλλάξανε σχέδια και πεδία εφαρμογών, αναζητώντας νέους τρόπους και νέα τεχνάσματα. Για τίποτε λοιπόν δεν μπορεί να ήμαστε σίγουροι όπως και για ποιούς λόγους οικονόμησε ο Πανάγαθος Θεός αυτές τις εξελίξεις.


    Πέρα όμως από όλα αυτά το σχόλιό μου είναι ότι, βλέπουμε φαντάσματα και Αντιχρίστους ερχόμενους επί εικοσιπενταετίας και ανησυχούμε και φοβούμαστε και τρομοκρατούμαστε γιατί πραγματικά δεν έχουμε συμφιλιωθεί με τον Θεό μας. Τρομοκρατούμαστε από τον ερχόμενο Αντίχριστο που μπορεί να έρχεται τώρα ή αργότερα αλλά και για τα 666 που τυχόν να κρύβονται σε τεχνολογίες και δεν σκεφτόμαστε και δεν ανησυχούμε και δεν τρομοκρατούμαστε μήπως και δεν μας βρεί η ζωή μέχρι το βράδυ και βρεθούμε να λογοδοτούμε για τα έργα μας. Φοβόμαστε την πλάνη μην τυχόν και πλανηθούμε και θεωρήσουμε λάθος το να μην πάρουμε κάποιο προιόν με γραμμωτό κώδικα που μπορεί να εμπεριέχει η και όχι ένα 666, όχι μην τυχόν και αμαρτήσουμε και πικράνουμε τον Χριστόν μας (κατά τη γνώμη μου), αλλά να μην χάσουμε τη βολή μας και την καλοπαίρασή μας. Υπάρχουν και οι Άγιοι διά Χριστόν σαλοί που θεώρησαν ενέργειες, που εμείς σήμερα θα τις κατατάσαμε όχι απλώς αδιάκριτες η απαράδεκτες, αλλά καταστρεπτικές σε υπέρτατο βαθμό.
    Μας απασχολεί λοιπόν νομίζω και κατά τη γνώμη μου τόσο πολύ σε σημείο τρομοκρατρίας και ειρωνείας για εκείνους που μιλάνε για ερχόμενους Αντίχριστους και για 666 στους γραμμωτούς κώδικες, έτσι ώστε να τους κατονομάζουμε ειρωνικά αυτόκλητους σωτήρες και ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Νομίζω λοιπόν, ότι εάν είχαμε την κατα Θεόν ανησυχία για να μην αμαρτήσουμε γενικά, θα είχαμε συμφιλιωθεί με τον Θεό μας, και τότε ούτε φόβος, ούτε τρομοκρατία, ούτε ειρωνία, αλλά ειρήνη, αγάπη και μακροθυμία, πραότητα και ταπείνωση, κάθε στέρηση σε υλικά θα μας γέμιζε με πνευματικά αγαθά, όπως μας διδάξανε οι Άγιοι, αλλά και υπομονή, και διάκριση και δια Χριστόν χαρά και η Χάρις του Αγίου Θεού θα μας φώτιζε την απλανή οδό. Το σημαντικότερο δε, θα ήτανε ότι θα ποθούσαμε να πάσχουμε για τον Χριστόν μας και να βρεθούμε όσο το δυνατόν νωρίτερα στην αγκαλιά του, να χαιρόμαστε και να ευφραινόμαστε αιώνια με την παρουσία Του και το Φώς. «Αφήστε με να υπάγω και να γίνω παρανάλωμα των θηρίων, διότι ο εμώς έρως εσταύρωτε» μας είπε ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος στα πνευματικοπαίδια του. Έτσι ποθούσανε οι Άγιοι και έτσι αγαπήσανε τον Χριστόν και χαιρόντουσαν να πάσχουνε για Εκείνον και θεωρούσανε τον χωρισμό της ψυχής από το σώμα λύτρωση και ανάπαυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητη αδελφοι,

    Μηπως πειραζει να αρνιομαστε τον Αμκα;;;;
    κτλς. ταυτοτητες και τα συναφη, ενα συνεχη αγωνα κανουμε για να βλεπει ο υπεραιρομενος οτι πραγματι υπαρχουν Αντιστασεις απο το πιστο πληρωμα,και
    τι θα πειραξη εαν καταφερουμε να γυρισουμε στο παλιο συστημα ταυτοποιησεως,οσοι κανουν τον αγωνα ""αρνησις εξαιρεσις""φυσικα.Αυτοι μας εχουν αριθμοποιησει και εμεις επιμενουμε στο Ονομα που λαβαμε απο την Βαπτηση μας, τι λοιπον το μεπτο, οι Αγιοι εμεναν στην αρνηση ακομα και στο ποιο απλο "ναι" προτειμουσαν παντα το οχι για την αγαπη του Χριστου μας.
    Καλα Χριστουγεννα
    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο σκοπός της δημοσιεύσεως του άρθρου, είναι να δώσει μία εικόνα για τις απαρχές της συνδέσεως των τεχνολογικών επιτευγμάτων του ανθρώπου με την ακατάπαυστη εμμονή θρησκόληπτων κύκλων (εντός και εκτός της Εκκλησίας μας) για εξαραλογίες. Εμμονή με προτεσταντικές ρίζες.
    .
    Η "επιφανειακή" ενασχόληση της εφημερίδας με το εν λόγω θέμα, απλά δείχνει με τον πιο εύγλωττο τρόπο πόσο εύκολα μπορεί να ακυρωθεί η επαγρύπνηση και η έλλογη αντίσταση αυτών που ασχολούνται σοβαρά με την διερεύνηση εσχατολογικών ζητημάτων απο τις γραφικότητες τρομολάγνων επαγγελματιών εξαρολόγων, οι οποίοι ερμηνεύουν κατά το (καταστροφολογικό) δοκούν το ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως.
    .
    http://img514.imageshack.us/img514/592/amka666.jpg
    .
    Η αντίδραση των αναγνωστών στη δημοσίευση του εν λόγω άρθρου θα ήταν δίκαιη, ΑΝ αρκούμασταν μόνο σε αυτό και δεν προβαίναμε στη δημοσίευση του εμπεριστατωμένου άρθρου του Θεοφ. Φωτίου. Εξάλλου επιζητούμε τον αντίλογο και τον γόνιμο διάλογο.
    .
    Στις επόμενες μέρες, περιμένουμε την ολοκλήρωση άρθρου του συνεργάτου μας, κ. Τσιότρα Ζ., θεολόγου-παιδαγωγού, το οποίο και θα δημοσιεύσουμε με τίτλο "ΤΟ ΤΗΣ ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΜΙΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟ".
    .
    Σε προσοχή και επαγρύπνιση πάντα μας προέτρεπε η Εκκλησία ΧΩΡΙΣ όμως να αναστατώνει το ποίμνιο της με άκυρους συναγερμούς προς αποφυγή του παθήματος του μικρού βοσκού ο οποίος έχασε όλο του το ποίμνιο από επίθεση λύκου, διότι κανείς χωριανός δεν πίστεψε στην έκκληση του για βοήθεια, αποκαμωμένοι από τους "άκυρους συναγερμούς" του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. a ggele, apantw se sena, den peirazei na antistekomaste panta gia oti pisteuoume oti den einai swsto. Exeis dikio se auto. To la8os ths upo8eshs kata thn tapeinh mou apopsh einai na parasureis ena swro kosmo se diadhlwseis kai diamarturies kai na agnoeis ola auta pou h sunodo exei pei...Auto einai la8os gia mena...Kala Xristougenna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή