Μετά την επιστροφή από τους τόπους της άδικης και αντισυνταγματικής εξορίας τους, οι τρεις Αρχιερείς, συγκρότησαν την πρώτη Σύνοδο που αποτελείτο από τον Δημητριάδος Γερμανό πρόεδρο αυτής, πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο, Κυκλάδων Γερμανό και Βρεσθένης Ματθαίο.
.
Οι Πολύκαρπος Λιώσης και Χριστόφορος Χατζής, αδύναμοι στο φρόνημα, μετά τον πρώτο διωγμό και τις εξορίες υπέκυψαν στις απειλές και πιέσεις της σχισματικής εκκλησίας και αυτομόλησαν εις τον νεοημερολογητισμόν. Κατά δε το 1945, επέστρεψαν κοντά εις τον πρ. Φλωρίνης, ώστε λίγα έτη μετά να υπαναχωρήσουν ξανά της ορθοδόξου ομολογίας και να εγκαταλείψουν την Γνήσια Ορθόδοξο
Εκκλησία οριστικά.
Οι Πολύκαρπος Λιώσης και Χριστόφορος Χατζής, αδύναμοι στο φρόνημα, μετά τον πρώτο διωγμό και τις εξορίες υπέκυψαν στις απειλές και πιέσεις της σχισματικής εκκλησίας και αυτομόλησαν εις τον νεοημερολογητισμόν. Κατά δε το 1945, επέστρεψαν κοντά εις τον πρ. Φλωρίνης, ώστε λίγα έτη μετά να υπαναχωρήσουν ξανά της ορθοδόξου ομολογίας και να εγκαταλείψουν την Γνήσια Ορθόδοξο

.
Το πρώτο μεγάλο πλήγμα που δέχθηκε ο ιερός μας αγών, το οποίο ανέκοψε την μεγάλη του εκείνη προόδο που είχε σημειωθεί, έλαβε χώρα το έτος 1937. Ο Κυκλάδων Γερμανός και ο Βρεσθένης Ματθαίος, κινούμενοι από εωσφορική υπερηφάνεια και από μία έξαρση υπερζηλωτισμού απεσχίσθησαν συμπαρασύροντας μαζί τους και αρκετούς Αγιορείτας. Το «ειδύλιο» τους δεν διήρκεσε πολύ. Το 1942 διεφώνησαν ως προς το ποιοι έπρεπε να χειροτονηθούν νέοι επίσκοποι, με τον μεν Κυκλάδων να υποστηρίζει τους αγιορείτας ως καταλληλοτέρους τον δε Βρεσθένης ότι έπρεπε να ξεκινήσουν από τους εγγάμους.
Το πρώτο μεγάλο πλήγμα που δέχθηκε ο ιερός μας αγών, το οποίο ανέκοψε την μεγάλη του εκείνη προόδο που είχε σημειωθεί, έλαβε χώρα το έτος 1937. Ο Κυκλάδων Γερμανός και ο Βρεσθένης Ματθαίος, κινούμενοι από εωσφορική υπερηφάνεια και από μία έξαρση υπερζηλωτισμού απεσχίσθησαν συμπαρασύροντας μαζί τους και αρκετούς Αγιορείτας. Το «ειδύλιο» τους δεν διήρκεσε πολύ. Το 1942 διεφώνησαν ως προς το ποιοι έπρεπε να χειροτονηθούν νέοι επίσκοποι, με τον μεν Κυκλάδων να υποστηρίζει τους αγιορείτας ως καταλληλοτέρους τον δε Βρεσθένης ότι έπρεπε να ξεκινήσουν από τους εγγάμους.
.
Έτσι ο Κυκλάδων Γερμανός έμεινε επί μία οκταετία μόνος τους, υπομείνας και πάλι φυλάκιση από την κρατούσα σχισματική εκκλησία όπου και το 1950, προς μεγάλη χαρά κληρικών και λαϊκών, ηνώθη μετά του πρ. Φλωρίνης και ένα έτος αργότερον απεβίωσε. Ο δε υπέργηρος επίσκοπος Βρεσθένης Ματθαίος Καρπαθάκης, θύμα ευπιστίας του περιβάλλοντος του (μοναχή Μαριάμ Σουλακιώτου και π. Ευγένιος Τόμπρος) ηκολούθησε ίδιαν οδόν, προχωρώντας αργότερα σε αντικανονικές «υφ’ ενός επισκόπου» χειροτονίες.
Έτσι ο Κυκλάδων Γερμανός έμεινε επί μία οκταετία μόνος τους, υπομείνας και πάλι φυλάκιση από την κρατούσα σχισματική εκκλησία όπου και το 1950, προς μεγάλη χαρά κληρικών και λαϊκών, ηνώθη μετά του πρ. Φλωρίνης και ένα έτος αργότερον απεβίωσε. Ο δε υπέργηρος επίσκοπος Βρεσθένης Ματθαίος Καρπαθάκης, θύμα ευπιστίας του περιβάλλοντος του (μοναχή Μαριάμ Σουλακιώτου και π. Ευγένιος Τόμπρος) ηκολούθησε ίδιαν οδόν, προχωρώντας αργότερα σε αντικανονικές «υφ’ ενός επισκόπου» χειροτονίες.
.
Όταν γνώρισαν πολλοί από τους αποσχισθέντες κληρικούς, την αλλοφροσύνη των ηγητόρων του Ματθαϊικού σχίσματος, τους εγκατέλειψαν και επέστρεψαν οι περισσότεροι για να στηρίξουν τις προσπάθειες των ηγετών μας, με τους οποίους είχαν εξ’ αρχής πλαισιώσει η πλειονότητα των εγγάμων ιερέων και ο Σύνδεσμος των Αγιορειτών Ζηλωτών Πατέρων.
Όταν γνώρισαν πολλοί από τους αποσχισθέντες κληρικούς, την αλλοφροσύνη των ηγητόρων του Ματθαϊικού σχίσματος, τους εγκατέλειψαν και επέστρεψαν οι περισσότεροι για να στηρίξουν τις προσπάθειες των ηγετών μας, με τους οποίους είχαν εξ’ αρχής πλαισιώσει η πλειονότητα των εγγάμων ιερέων και ο Σύνδεσμος των Αγιορειτών Ζηλωτών Πατέρων.
.
Η πρόοδος του αγώνα και η συσπείρωσις του λογικού ποιμνίου στους δύο Αρχιερείς Δημητριάδος και πρ. Φλωρίνης (ο Κυκλάδων τότε τελούσε εν απομονώσει, ηνώθη αργότερα) αναζωπύρωσαν τον ενθουσιασμό του Δημητριάδος για νέες χειροτονίες Επισκόπων. Ο πρ. Φλωρίνης απογοητευμένος από την έκβαση των προηγούμενων επισκοπικών χειροτονιών και διαβλέποντας την φιλαρχία των περισσοτέρων, δεν θέλησε να προβεί ξανά σε τέτοιο εγχείρημα που περισσότερο θα εζημίωνε την Εκκλησία παρά θα την ωφελούσε.
Η πρόοδος του αγώνα και η συσπείρωσις του λογικού ποιμνίου στους δύο Αρχιερείς Δημητριάδος και πρ. Φλωρίνης (ο Κυκλάδων τότε τελούσε εν απομονώσει, ηνώθη αργότερα) αναζωπύρωσαν τον ενθουσιασμό του Δημητριάδος για νέες χειροτονίες Επισκόπων. Ο πρ. Φλωρίνης απογοητευμένος από την έκβαση των προηγούμενων επισκοπικών χειροτονιών και διαβλέποντας την φιλαρχία των περισσοτέρων, δεν θέλησε να προβεί ξανά σε τέτοιο εγχείρημα που περισσότερο θα εζημίωνε την Εκκλησία παρά θα την ωφελούσε.
.
Λίγο πριν την κοίμηση του Βρεσθένης, ο μακαριστός πρ. Φλωρίνης προσπάθησε πολλάκις να τον συναντήσει εις την Μονήν της Κερατέας, αλλά η ηγούμενη Μαριάμ Σουλακιώτου και ο διαμόνιος Ευγένιος Τόμπρος, έμπαιναν συνεχώς εμπόδιο ακόμη και σε προσπάθειες καταλλαγής και ένωσης που είχαν προηγηθεί. Τελικά ο πρ. Φλωρίνης τα κατάφερε ολίγο διάστημα προ της κοιμήσεως του Βρεσθένης (14 Μαΐου 1950), να τον συναντήσει στην επιθανάτια κλίνη όπου και συγχωρέθηκαν αμφότεροι. Σε εκείνη την ιερή στιγμή επενέβει δια ακόμη μία φορά η ηγουμένη και τους εχώρισε βιαίως δείχνοντας εις τον πρ. Φλωρίνης την έξοδο, μη σεβόμενη ούτε καν την Αρχιερωσύνη του.
Λίγο πριν την κοίμηση του Βρεσθένης, ο μακαριστός πρ. Φλωρίνης προσπάθησε πολλάκις να τον συναντήσει εις την Μονήν της Κερατέας, αλλά η ηγούμενη Μαριάμ Σουλακιώτου και ο διαμόνιος Ευγένιος Τόμπρος, έμπαιναν συνεχώς εμπόδιο ακόμη και σε προσπάθειες καταλλαγής και ένωσης που είχαν προηγηθεί. Τελικά ο πρ. Φλωρίνης τα κατάφερε ολίγο διάστημα προ της κοιμήσεως του Βρεσθένης (14 Μαΐου 1950), να τον συναντήσει στην επιθανάτια κλίνη όπου και συγχωρέθηκαν αμφότεροι. Σε εκείνη την ιερή στιγμή επενέβει δια ακόμη μία φορά η ηγουμένη και τους εχώρισε βιαίως δείχνοντας εις τον πρ. Φλωρίνης την έξοδο, μη σεβόμενη ούτε καν την Αρχιερωσύνη του.
.
Στα δύσκολα χρόνια της κατοχής, το 1942, ο Δημητριάδος Γερμανός παραιτήθηκε του Αγώνος και έτσι το έτος 1944 βρίσκεται ο Φλωρίνης επικεφαλής του Ιερού Αγώνος, χωρίς επισκόπους στο πλευρό του. Το 1945, ως προαναφέραμε, επέστρεψαν οι επίσκοποι Χριστόφορος Χατζής και Πολύκαρπος Λιώσης προς ενίσχυση του μακαριστού Χρυσοστόμου Καβουρίδου και μαζί με αυτούς σημαντικός αριθμός Αγιορειτών Ιερομονάχων και λοιπών ιερέων. Άρχισε τότε ο Αγών να ενισχύεται και να διοργανώνεται έτι περισσότερο και να ιδρύωνται νέα παραρτήματα με την συσπείρωση των Κληρικών υπό την σκέπη της Ι. Συνόδου και των λαϊκών οργανωμένων εις την Π.Θ.Ε.Ο.Κ. (Παννελήνιος Θρησκευτική Εθνική Ορθόδοξος Κοινωνία) που είχε ιδρυθεί το 1936.
Στα δύσκολα χρόνια της κατοχής, το 1942, ο Δημητριάδος Γερμανός παραιτήθηκε του Αγώνος και έτσι το έτος 1944 βρίσκεται ο Φλωρίνης επικεφαλής του Ιερού Αγώνος, χωρίς επισκόπους στο πλευρό του. Το 1945, ως προαναφέραμε, επέστρεψαν οι επίσκοποι Χριστόφορος Χατζής και Πολύκαρπος Λιώσης προς ενίσχυση του μακαριστού Χρυσοστόμου Καβουρίδου και μαζί με αυτούς σημαντικός αριθμός Αγιορειτών Ιερομονάχων και λοιπών ιερέων. Άρχισε τότε ο Αγών να ενισχύεται και να διοργανώνεται έτι περισσότερο και να ιδρύωνται νέα παραρτήματα με την συσπείρωση των Κληρικών υπό την σκέπη της Ι. Συνόδου και των λαϊκών οργανωμένων εις την Π.Θ.Ε.Ο.Κ. (Παννελήνιος Θρησκευτική Εθνική Ορθόδοξος Κοινωνία) που είχε ιδρυθεί το 1936.
.

Έτσι το 1950 η Ι. Σύνοδος της Εκκλησία Γ.Ο.Χ. Ελλάδος αποτελείτο από τους: πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο, προέδρου, Κυκλάδων Γερμανό, Χριστιανουπόλεως (Μεγαρίδος) Χριστοφόρον και Διαυλείας Πολύκαρπον.
.
.
.
.
.
.
.
Δεν ξέρω αν τελικά οι Χριστόφορος και Πολύκαρπος ήταν σοβαρά και άξια λόγου πρόσωπα. Πρόσχώρησαν το 1935 στους ΓΟΧ, μετά έφυγαν και προσχώρησαν πάλι στην Κρατούσα Εκκλησία, το 1945 προσχώρησαν εκ νέου στους ΓΟΧ, για να ξαναφγουν το 1952 και να προσχωρήσουν εκ νέου στην Κρατούσα Εκκλησία! Δηλαδή μιλάμε για αλλαλούμ και πλήρη τρυκιμία εν κρανίω
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τά ψέμματα πού λέτε σχετικά μέ τόν αείμνηστο άγιο πατέρα Ματθαίο, θά τά βρείτε εμπρός σας όταν πεθάνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δέν γράφετε γιά τά φιλονεοημερολογίτικα αισθήματα τού επαιχτή τής ορθοδοξίας πρώην φλωρίνης?
Γιατί δέν γράφετε γιά τήν αντικανονική καί σιμωνιακή χειροτονία τού Ακακίου από τούς Ρώσους?
Γιατί δέν γράφετε ότι ο Λεόντιος, είχει τρία τέκνα όταν ψευτοχειροτόνησε μαζί μέ τόν ψευτοδεσπότη σας Ακάκιο?
Ζείτε στό ψεύδος, καί "διώκετε" τό φώς???
Ω! ανόητοι, επιτέλους ξυπνήστε...
Χριστός Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε καλά τι έχει δημοσιευθεί παραπάνω και ειρηνεύστε, διότι αρχίσατε να "σχολιάζετε" στον Εκκλησιαστικό, εκτοξεύοντας "μεταθανάτιες" απειλές..!
Αν ο Ματθαίος ήταν το "φως" σίγουρα το άρθρο "διώκει το σκότος"..! Οπου στην προκειμένη περίπτωση ήταν η Μαριαμ και ο Τόμπρος?
Μπορείτε να το αρνηθήτε αυτό? Σίγουρα όχι!
Έχει αποδειχθεί αυτό? Σίγουρα Ναι!
Τα περί Ακακίου και Λεοντίου,περιμένουμε να μας τα αποδείξετε εσείς σε εμάς τους αναγνώστες του Εκκλησιαστικού!
Χριστός Ανέστη!
Leo ίσως πάνω στην βιασύνη του να εκτοξεύσει τις "μεταθανάτιες".. σαπουνόφουσκες (θα έλεγα εγω) για να εκτονώσει τoν αναβράζοντα Ματθαιϊκό εγωισμό του, ο συμπαθής καλόγερος εκτός από το να υβρίζει μια αγία μορφή που έδωσε όλη του την ύπαρξη, θυσία και προσφορά στον υπέρ πίστεως αγώνα ημών των Γνησίων Ορθοδόξων,πριονίζει το κλάδι στο οποίο κάθεται όταν ομιλεί για τους Ρώσσους της Διασποράς καθώς και οι Ματθαιϊκοί έλκουν από εκεί την Αποστολική Διαδοχή.Συλλαμβάνεται αδιάβαστος και παραπέμπεται μεταξεταστέος για τον Σεπτέμβρη για να τα μάθει καλύτερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν θέλει να τα περάσουμε όλα από τη ζυγαριά..
ΑπάντησηΔιαγραφήενώ ο μακαριστός Φλωρίνης υπέστη τόσους διωγμούς, ο μακαριστός (και αυτός..) Ματθαίος κρυβόταν στα φουστάνια των αμνάδων της Κερατέας!
Για να μην αναφέρουμε το ότι οι Ματθαιικές χειροτονίες του '48, προκάλεσαν τον σφοδρό διωγμό της δεκαετίας του 50.
Αστα να πάνε αυτά. Τώρα τί κάνουμε?
Εμείς οι ζωντανοί. Τώρα που το γενικό αίτημα είναι να ενωθούν οι υγιείς δυνάμεις, αλλά κανείς δεν κάνει πρώτος το γενναίο βήμα, διότι τα κάποιοι νεκραναστένουν στοιχιά του παρελθόντος, αναζωπυρώνουν ανούσιες παλιές έχθρες και διαιωνίζουν κληρονομημένα λάθη!
Όρθοδοξη πίστη, ορθή εκκλησιολογία, αποστολική διαδοχή. Υπάρχουν? Δεῦτε διαλεχθῶμεν.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί σήμαινε η προδοτική δήλωσή του, "κάποιος έπρεπε νά υποδυθεί τόν παλαιοημερολογίτη αρχιεπίσκοπο, γιά νά οδηγήσει τούς πιστούς στήν κανονική (νεοημερολογίτικη) εκκλησία"?
ΑπάντησηΔιαγραφήότι αφορά τόν Ακάκιο καί τόν Λεόντιο μπορείτε νά βρείτε όλα τά στοιχεία αναλυτικά εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.egoch.org/KEO.html
Κατεβάστε τό 35 τεύχος (Σεπτ.-Οκτ. 2008) καί διαβάστε...
στήν σελ.201 θά καμαρώσετε τό Λεόντιο νά συμμετέχει σέ κηδεία καρδιναλίου..
Προτίνω, άν δέν έχετε κουράγιο νά διαβάσετε όλο τό ιστορικό, διαβάστε από τήν σελ.184 καί έπειτα...
καλή μελέτη σάς εύχομαι καί μέσα από τήν καρδιά μου καλή φώτιση.
Αφού (δυστυχώς) γνώρισα το αλαλούμ του παλαιοημερολογιτισμού και είδα τη λύσσα με την οποία μιλάτε και μαλώνετε, αντί να φέρνετε τους ανθρώπους κοντά στον Θεό, σας εγκατέλειψα στην τρέλα σας! Διαβάστε εδώ ορισμένα διαφωτιστικά, αν έχετε την ταπείνωση να... διαβάσετε:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.egolpion.com/zhlotes.el.aspx
Αγαπητή Μαρία Χριστός Ανέστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε προκαλώ να βρεις εδώ μέσα κείμενα που να μιλούν με "λύσσα", πλην μερικών σχολίων του από πάνω μοναχού. Οι "Εκκλησιαστικοί" έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά.
Αν διαβάσεις λίγα από τα ιστορικά άρθρα που υπάρχουν, θα δεις που είναι η αλήθεια.
Τώρα αν αισθάνεσαι επαναυμένη στη δουλοπαπική κρατούσα Εκκλησία (η οποία αν δεν είχε το χρήμα του κράτους εκεί να δεις πραγματικό αλαλούμ και μπάχαλο χωρίς τη μάσκα του καθωσπρεπεισμού και της "ενότητος" και της "αγάπης") είναι δικό σου πρόβλημα.
Η "εγκατάλειψή" σου ζημιώνει προσωπικά μόνο εσένα και όχι εμάς τους "τρελούς".
Σκέψου ένα πράγμα, τι θα έκανε ο Κύριος αν βρισκόταν σήμερα ανάμεσα μας.
Αληθώς ανέστη! Ο Κύριος βρίσκεται πάντα ανάμεσά μας και έχει την ευπρέπεια, τη λεπτότητα και την ταπείνωση να συνδιαλέγεται με όλους, ανεξαιρέτως διακρίσεων φύλου, θρησκείας, φυλής! Κατά την επίγειο ένσαρκο παρουσία του μιλούσε με όλους, πράγμα που ερέθιζε τους αυτόκλητους "σωστούς" της εποχής του... Από την αρχή διαβάζω αυτό το μπλογκ και πάντα λυπάμαι που μερικοί πνίγονται στο λιμάνι, λίγο πριν βγουν στη στεριά... Τζάμπα τόσος ζήλος, όταν είναι "ου κατ' επίγνωση". Διαβάστε και εσείς τα κείμενα στο http://www.egolpion.com/zhlotes.el.aspx και πάψτε να υβρίζετε αγιασμένους γεροντάδες όπως τον π. Παϊσιο ή τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ως "αιρετικούς"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈφυγα από το "πατρώο" και έχω πλέον τη δυνατότητα να δοξάζω τον Θεό και όχι το "πατρώον εορτολόγιον"... ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!
Άν οι εκκλησιαστικοί είχαν κάνει καλή δουλειά, θά φρόντιζαν πρώτα νά απαντήσουν στίς ερωτήσεις μου, καί όχι νά γλυκομιλούν σέ μία γυναίκα πού δέν ξέρει τί καί ποιό θεό πιστεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘά περιμένω απαντήσεις από τούς εκκλησιαστικούς καί θά βάλω κάποια στιγμή στό site πού κάνω όλον τόν διάλογο καί τά επιχειρήματα.
Καί μέ τήν σειρά μου, προκαλώ τόν υπερφίαλο κοσμικό, νά μού υποδείξει τήν "λύσσα" μου...
Νά πώ στήν γυναίκα αυτή, πώς άν θέλει νά είναι χριστιανή, κατ' αρχήν νά μήν χρησιμοποιεί δύο ονόματα, διότι είναι λάθος-παράνομο.
Δεύτερον, η κυρία αυτή αφού αρέσκεται νά υβρίζει, άς απαντήσει.
Η λύσσα λίγων παλαιοημερολογιτών τήν ενόχλησε. Οι δαιμονικές προσευχές πού κάνουν οι ηγέται τής εκκλησίας πού ανήκει, δέν τής φέρνουν λύσσα?
Όταν οι παπάδες καί οι δεσποτάδες τής εκκλησίας πού ανήκει, φιλιούνται μέ τό τέρας τής αποκάλυψης, τόν πάπα, καί συμπροσεύχονται μαζί του καθώς καί μέ αβαπτίστους καί εβραίους, δέν τής έρχεται λύσσα?
Όταν ο πλανεμένος Παΐσιος, έλεγε γιά τόν χριστέμπορο καί ενθοπροδότη Βαρθολομαίο, ότι (είναι ο καλύτερος Πατριάρχης πού οικονόμισε ο Θεός νά έχουμε), δέν τής έρχεται λύσσα?
Όταν ο Παΐσιος πέθανε εκτός Αγίου όρους, σέ γυναικείο μοναστήρι (καί άς έσκαψε μέσα στό όρος τόν τάφο του), δέν τής έρχεται λύσσα?
Όταν ο Παΐσιος αρνήθηκε στόν ίδιο τόν Χριστό δύο φορές, καί δέν χειροτονήθηκε Ιερέας, δέν τής έρχεται λύσσα?
Πήγαινε κυρία μου στό νέο, στήν εκκλησία τού αντιχρίστου, καί άσε τούς παλαιοημερολογίτας. Τέτοιους παρδαλούς χριστιανούς ο Θεός δέν τούς θέλει.
Μήπως ο διαδικτυοκαλόγερος θα ήταν καλύτερο να Αφήσει το πληκτρολόγιο και να πιάσει το κομποσχοίνι και να βρει έναν καλό διακριτικό γέροντα στον οποίο να βάλει μετάνοια και να κάνει υπακοή και να σώσει έτσι την ψυχή του κι εμάς με την θερμή προσευχή κι αγάπη που εν τω μεταξύ θα αποκτήσει..το να αναπαράγει τα ίδια Ματθαϊκά παραμύθια δεν έχει κανένα νόημα..Η κηδεία του προέδρου της Χιλής μετατράπηκε σε κηδεία καρδιναλίου. Όσο κι αν το αρνείται ο συμπαθής, πλην ιδιαίτερα οξύθυμος καλόγερος την χειροτονία του την έχει από τους Ρώσους της Διασποράς. Η ιστορία δεν ξαναγράφεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛύσσα κακιά μας έπιασε..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο νερό λυσσάξαμε.
Φάγαμε τα λυσσακά μας.
όχι αγαπητέ μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθόλου οξύθυμος δέν είμαι !!!
διασκεδάζω, πού ενώ καταδέχεσαι νά κατέβεις στό επίπεδό μου καί νά μού απαντήσεις μετά από 8 ημέρες!!! τελικά τό μόνο πού λές είναι ότι όντως ο Λεόντιος συμμετείχε σέ συλλείτουργο ή συμπροσευχή μέ παπικούς, καί δέν διαφωνείς σέ τίποτα από όσα σάς κατηγόρησα πιό πάνω.
Η λάσπη πού πετάς γιά δήθεν χειροτονία Ματθαι'ι'κών από τούς Ρώσσους, γυρνάει πίσω σου.
ιδού η ρόδος, ιδού καί τό πήδημα...
άν έχεις ντοκουμέντα-έντυπα, βάλε τα νά τά διαβάσουμε.... ειδάλλως είσαι σάν τόν Καβουρίδη, κάλπικος σέ όλα!!!
Θα παρακαλούσα την συντακτική επιτροπή του "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ",να δημοσιεύσει σχετικά με την χειροθεσία των Ματθαιϊκών επισκόπων Καλλίστου Κορινθίας και Επιφανίου Κιτίου Κύπρου από την Εκκλησία των Ρώσσων της Διασποράς για να ηρεμίσει επιτέλους ο οξύθυμος διαδικτυοκαλόγερος μήπως κι αρχίσει να σκέφτεται νηφάλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ειρήνευση όλων, και για να μην επαναλαμβάνονται και εδώ οι γνωστές γκουτζιδο-κοντογιάννικες ερμηνείες πραγματικών γεγονότων (οι οποίες ερμηνείες έφεραν επί 30 έτη εγκεφαλική τρικυμία σε κάθε ματθαιικό κληρικό και λαϊκό), σας παραθέτουμε ένα σύνδεσμο (link), όπου στη σελίδα 510 θα διαβάσετε ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, τι έγινε στην Αμερική με την γνωστή χειροθεσία των Ρώσων στους επισκόπους Κάλλιστο και Επιφάνιο, ιδίαις χερσί Επιφανίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.omologitis.org/main_pag/Hellenic/archives/magazine/63.pdf
Όσο για τα ντοκουμέντα που ζητά ο π. Σεραφείμ, πέραν αυτού που ήδη σας παραθέτουμε, μέσα στις επόμενες μέρες (γιατί ασχολούμαστε και με άλλα πράγματα όχι μόνο με το διαδίκτυο) θα αναρτήσουμε και τα έγγραφα (σε ρωσικά & ελληνικά) της Ρωσικής Συνόδου προς την Ματθαιϊκή ιεραρχία.
Χριστός Ανέστη!
Υ.Γ: Μήπως να αναρτούσαμε και την επιστολή Παχωμίου ο οποίος παραδέχεται την χειροθεσία και των λοιπών Αρχιερέων εν Ελλάδι? :)
Βρήκα στό http://www.i-m-patron.gr/email/ordination.html τό παρακάτω κείμενο γιά τόν μικρό Κοσμά...
ΑπάντησηΔιαγραφή(Στην πορεία της η Εκκλησία διαφοροποίησε τους δύο αυτούς όρους, ως εξής: "Όλες οι χειροθεσίες διακρίνονται από τις χειροτονίες στα τρία σημεία: τελούνται πρό ή εκτός της λειτουργίας, εκτός του ιερού βήματος και με μία ευχή. Οι χειροτονίες τελούνται κατά τη θεία Λειτουργία, εντός του ιερού βήματος και απαρτίζονται από δύο ευχές").
Όλο αυτό που γίνεται εδώ το θεωρώ λάθος και απορώ με την προσκόλληση ορισμένων. Προπαγανδίζετε την Χ ή την Ψ ομάδα παλαιοημερολογιτών από τις άπειρες που έχετε δημιουργήσει, αντί να συνταχθείτε με την Εκκλησία. Πνίγεστε σε μια στάλα νερό, ενώ το Άγιο Πνεύμα είναι πολύ ευρύτερο και απλό, από ό,τι έχετε λατρέψει(ένα ρημαδοημερολόγιο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταθερή αναφορά έχει την Ιερά Μητρόπολη Πατρών και ο "Σεραφείμ ΓΟΧ". Φυσικά δεν είναι ο μόνος από τους πάρα πολλούς και διάφορους ρασοφόρους παλαιοημερολογίτες, που πάντα ανατρέχουν στα γραπτά των ιερέων της Εκκλησίας της Ελλάδος, της Εκκλησίας την οποία πολεμούν.
Τον κοροϊδεύετε ως "διαδικτυοκαλόγερο", πράγμα που δεν σας τιμά. Μήπως θεωρείτε τους εαυτούς σας ως ανώτερούς του;
Από τους παλαιοημερολογίτες άλλη λένε την Εκκλησία "σχισματική", άλλοι "αιρετική", πράγματα που συχνά δεν πιστεύουν, αλλά τα λένε προς άγρα οπαδών. Κρίμα όλα αυτά, όπως και η για ακόμη μία φορά εξύβριση του πατρός Παϊσίου Αγιορείτου.
Θεωρώ πως οι "ματθαιικοί" παλαιοημερολογίτες προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και άδικα συγκρούονται με την Εκκλησία, με τους "φλωριναίους" παλαιοημερολογίτες, αλλά και με τους εαυτούς τους. Προφανώς ο "Σεραφείμ ΓΟΧ" ανήκει σε κάποια ομάδα παλαιοημερολογιτών του Ματθαίου.
Σας προτείνω να πάψετε τη σκιαμαχία του εκτός Εκκλησίας σχίσματος, να ενταχθείτε στην Εκκλησία, να βάλετε μετάνοια σε αληθινό πνευματικό (και όχι αυτόκλητο "ιερέα" παλαιοημερολογίτη) και τότε θα δείτε πόσο κοντά ήσασταν στην Οδό και στο Φως, αλλά κάποιοι άλλοι σας έφραζαν τον δρόμο, τυφλώνοντάς σας...
Φαίνεται πώς ο Αγγελος ανήκει στήν μερίδα τού οικουμενισμού μέ τίς 500+ παραφυἀδες τής εκκλησίας τού αντιχρίστου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τού παλαιού γι' αυτόν είναι εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας, ενώ θεωρεί εντός τούς αβαπτίστους αδερφούς του (παπικούς, προτεστάντας, κόπτας, ινδιάνους, εβραίους, μουσουλμάνους κτλ.)
Εκεί, σύμφωνα μέ τό πιστεύω του, πνέει η Χάρις τού Αγίου Πνεύματος.
Τό "ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΓΟΧ" τό είδες, τό πάτερ από δίπλα δέν τό είδες? Αυτό είναι τό επίπεδό σου?
Μιλάς στόν μοναδικό ορθόδοξο Ιερομόναχο, πού γιά προσωπικούς λόγους παραιτήθηκα εδώ καί δύο χρόνια!!!
Προσπαθώ νά κάνω ένα site, αλλά δέν κατέχω καί πολλά...
http://paterserafimgox.blogspot.com/
Συμπορεύσου μέ τούς αντίχριστους, δές τά χάλια πού έχει η εμπορική εκκλησία τού νέου, καί άσε τούς παλαιούς νά "μαλώνουν" γιά τήν πίστη τους.
Καί κάτι ακόμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία δέν έχει ποιός γράφει ένα κείμενο, αλλά άν είναι ορθόδοξο ή όχι, γιά νά μπορεί νά χρησιμοποιηθεί.
Καί στό site τής Πατρινής εκκλησίας, τά όσα έχουν γράψει δέν είναι δικά τους, αλλά από πατερικά κείμενα καί ελαφρώς διαμορφωμένο.
Αυτό έτυχε καί βρήκα πρώτο γιά τό θέμα χειροτονίας καί χειροθεσίας, όχι μέ ενδιαφέρει τί γράφουν.
Μήν πλανάσαι ακόμα περισσότερο...
Πολλοί παλαιοημερολογίτες έχετε εθιστεί στο να αντιλαμβάνεστε μόνο σκοτάδι, γι' αυτό κατηγορείτε την Εκκλησία ότι έχει ενωθεί με ισλάμ, ινδιάνους, εβραϊσμό κλπ. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Παρεξηγείτε κάθε κίνηση συνομιλιών με αλλοθρήσκους ή αλλοδόξους, σαν να έπρεπε να απογορευθεί ο διάλογος. Ψάχνετε παντού το κακό, βάζετε κακό λογισμό, πράγμα που δεν ωφελεί. Εκτός από κατακριτέες οικουμενιστικές κινήσεις ενίων αρχιερέων, τα βάζετε μαζί τους πάντοτε. Μαλώνετε ακόμη και με τους ομοίους σας παλαιοημερολογίτες, ψάχνοντας διαρκώς "καθαρότερες" ατραπούς, αποδεικνύοντας εγωιστική τοποθέτηση, μη ανεχόμενοι το ανθρώπινο σφάλμα. Θυμηθείτε ότι η Εκκλησία είναι Θεανθρώπινη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον κύριο Σεραφείμ, το σωστό θα ήταν "πατήρ" και όχι "πάτερ", αν ήσασταν ιερέας. Όμως 1. λέτε πως έχετε παραιτηθεί από "ιερέας" (!) και 2. με την προσθήκη "Γ.Ο.Χ." αυτοαναιρείστε, δηλώνοντας πως ανήκετε σε κάποια από τις 10 ή 15 ή 20 σχισματικές παλαιοημερολογίτικες φατρίες. Δυστυχώς ή ευτυχώς, τα χίλια κομμάτια του φανατικού αυτού χώρου φροντίζουν να διαλύουν κάθε έννοια σοβαρότητας που θα θέλατε να έχει ο εντελώς αδικαιολόγητος αυτοαποκλεισμός σας από την Εκκλησία.
Έχω δει μεγάλη εμπάθεια στα γραπτά και στους λόγους διαφόρων παλαιοημερολογιτών, πράγμα που φανερώνει έλλειμμα προσευχητικής διάθεσης. Τα χίλια παλαιοημερολογίτικα κομμάτια νομίζω πως φανερώνουν και σημαντικό έλλειμμα μετροφροσύνης στους αρχηγούς σας. Πείτε μου ποια είναι η πιο γνήσια ΓΟΧ των ΓΟΧ "σύνοδος" και τότε το σκέφτομαι και εγώ να γίνω οπαδός της!
Απορώ γιατί κλικάροντας τό όνομα τού οικουμενιστού Ἀγγελου, μού ανοίγει τό τρωκτικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις τυφλέ άνθρωπέ μου, τόσες γνώσεις καί "βλέπεις" ούτε πέντε ούτε δέκα, αλλά χίλια παλαιοημερολογίτικα κομμάτια?
Ποιά είναι αυτά πού δέν τά ξέρω?
Θέλεις κάτι καλύτερο?
Όλα τά παλαιοημερολογίτικα κομμάτια (κατ' εμέ τά περίπου 20, κατ' εσέ τά 1.000), είναι δικά σας παρακλάδια, μαζί μέ τά 400-500 τών αδερφών σας εκκλησιών, στό παγκόσμιο συμβούλιο, στό οποίο είστε ιδρυρικό μέλος.
Στήν Ελλάδα, πλήν τριών Συνόδων, πού όντως έχουν παλαιοημερολογίτικη διαδοχή, οι υπόλοιπες Σύνοδοι, έχουν πάρει χειροτονία από τά αδερφάκια σας τούς οικουμενιστάς Ρώσσους τής διασποράς, τό 1961.
Η συμμετοχή σέ συμπροσευχές καί συλλείτουργα, από πότε λέγεται "κίνηση συνομιλιών με αλλοθρήσκους ή αλλοδόξους"???
Πού τά μάθατε αυτά τά γράμματα?
Εμπάθεια βλέπετε στούς παλαιοημερολογίτες, σέ σάς καί τήν εκκλησία σας, άν πιστεύετε κάπου πού αμφιβάλω, δέν βλέπετε?
Φανατισμό έχουν οι μουσουλμάνοι αδερφοί σας, οι παπικοί αδερφοί σας, οι κόπται αδερφοί σας....
Μέ αυτούς συναγελάζεστε, καί τούς θεωρείτε αδερφούς σας.
Πώς λοιπόν η εκκλησίας σας είναι ορθόδοξη?
Ποιά είναι τά κριτήρια ορθοδοξίας?
Ποιός είναι ο λόγος πού υπήρχε σχίσμα παλαιού καί νέου ημερολογίου?
Όταν μάθετε τήν αλήθεια, καί όταν μάθετε νά μιλάτε ανάλογα τότε τά ξαναλέμε. Καί προτιμώ τήν Κλιτική....
Πληροφορίες γιά τήν μόνη ορθόδοξο Σύνοδο θά βρείτε στό site www.egoch.org
π. Σεραφείμ, ελέγξτε ξανά το link που παραθέτετε παραπάνω (www.egoch.org) αν είναι σωστό, γιατί δεν βγάζει σε καμία Σύνοδο αλλά σε κάποιον απομονωμένο και άγνωστο παλαιοημερολογίτη δεσπότη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διεύθυνση του γνωστού και κανονικού Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Μαξίμου, είναι: Κανάρη 11, Θεσσαλονίκη, και όχι στη Χαριλάου.
Αγαπητέ "Εκκλησιαστικέ",
ΑπάντησηΔιαγραφήτό site πού έδωσα είναι σωστότατο καί αφορά στόν μοναδικό ορθόδοξο Αρχιερέα παγκοσμίως.
Όσοι βρέθηκαν στήν Μάνδρα τό 1989 πού έγινε η χειροτονία του, είδαν ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΕΝΑ ΘΟΛΟ ΚΕΦΑΛΙ-ΣΗΜΕΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
Δέν είσαστε υποχρεωμένοι νά μέ πιστέψετε, αλλά άν ερευνήσετε τήν διαδοχή τού καθενός Αρχιερέως, θά δείτε ποιός πραγματικά είναι ορθόδοξος καί ποιός θεατρινίζει.
Όσο είναι ορθόδοξος ο πάπας άλλο τόσο είναι καί ο Μάξιμος πού επικαλείσθε...
Υγιαίνετε.
Πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μέθη της πλάνης σας, σάς έχει θολώσει..
Όπως πάτε όχι μόνο "θολά κεφάλια" θα βλέπετε..αλλά και "θολές" ουρίτσες και κερατάκια και όλα τα υπόλοιπα.
Υ.Γ: Άρα γε η Αποκάλυψη να αναφέρει ότι στα έσχατα θα παραμείνει είς και μόνος επίσκοπος και μάλιστα Έλληνας και μάλιστα ματθαιϊκός και μάλιστα ο Μητρόπουλος..?
Μια ερώτηση προς τον π.Σεραφείμ: Λέτε οτι ο μοναδικός ορθόδοξος Αρχιερέας παγκoσμίως είναι ο Θεσσαλονίκης Χρυσόστομος. Είμαι πολύ καλοπροαίρετος να το δεχθώ. Ερωτώ λοιπόν, αυτοί που τον χειροτόνησαν είναι ορθόδοξοι ή οχι; Αν είναι γιατί διέκοψε κοινωνία μαζί τους; Ποιό είναι για εσάς κριτήριο Ορθοδοξίας;Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τα σχόλια τόσο τα δικά σας όσο και των άλλων και μπορώ να πω πως μου γεννάτε πολλές απορίες. Λέτε οτι ο Επίσκοπος Ματθαίος είναι Άγιος και οποιος δεν το δέχεται αυτό θα το βρει μπροστά του. Δηλαδή απο μέσα σας πηγάζει μαι δίκαιη οργή σχετικά με αυτούς που δεν τον δέχονται για άγιο ή ακόμα λένε πως έκανε Σχίσμα; Απο όσο γνωρίζω είχε αγία βιοτή αν εξαιρέσει κανείς το Σχίσμα που έκανε. Το λέω Σχίσμα γιατί αυτοί που τον χειροτόνησαν δεν μπορώ να δεχθώ οτι εν μια νυκτή έχασαν το Ορθόδοξο φρόνημά τους. Επίσης απο όσο γνωρίζω τόσο ο Τόμπρος όσο και η Μαριάμ εκμεταλλεύονταν το γήρας του και ίσως αυτοί τον οδήγησαν στις υφ ενός χειροτονίες. Μακάρι ο Θεός να τον συγχώρεσε. Ειλικρινά σας το λέω. Αλλά πάτερ μου κάτι δεν κολλάει σε αυτά που λέτε... Αν τα δεχθούμε όλοι εμείς είμαστε εκτός Εκκλησίας (κατ΄εσας) χωρίς Μυστήρια και πρέπει να έρθουμε σε κοινωνία με το Δεσπότη που σας χειροτόνησε να μας αποκαταστήσει; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Συγγνώμη κιόλας αλλά μια δηλώνετε εσείς παραίτηση, μια μου φαίνεται μεγάλος σε ηλικία ο κ.Χρυσόστομος.... οταν δηλαδή κλείσει τα μάτια του θα είστε αδέσποτος; Γράφετε οτι στη χειροτονία του εμφανίστηκε ενα ΘΟΛΟ ΚΕΦΑΛΙ _ ΣΗΜΕΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ! Και ερωτώ: που το βρήκατε γραμμένο οτι τα θολά κεφάλια είναι σημεία Ορθοδοξίας;;Και έστω οτι εμφανίστηκε ενα θολό κεφάλι.. Ποιός σας λέει εσάς οτι δεν είναι εκ του πονηρού; Δεν εχω διαβάσει ποτέ σε κανένα βίο Αγίου κατά τη χειροτονία του να εμφανίστηκε ούτε ΘΟΛΟ ΚΕΦΑΛΙ ούτε τίποτα άλλο θολό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά προς το παρόν
Περιμένω την απάντησή σας
Νίκος
Μια φορά θα ασχοληθώ και όχι παραπάνω.Καταρχάς οι εκτός εκκλησίας νεοημερολογίτες δεν θα έπρεπε να τολμούν να μιλούν εναντίον της μόνης Ορθοδόξου Εκκλησίας του Θεού, ήτοι της εκκλησίας των γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών.Έχουν χάσει και αυτό το φιλότιμο εκτός της Αγιαστικής χάριτος. Μνημονεύουν αιρετικούς ψευδοεπισκόπους,κοινωνούν, συμπροσεύχονται μαζί τους, παίρνουν τα ψευδομυστήριά τους και μολύνονται,τα παιδιά τους είναι αβάπτιστα, ραντισμένα όμως κατά το παπικό πρότυπο,αγιοποιούν ψευδοασκητές προδότες της πίστεως και αποδεδειγμένους μάγους (Παΐσιος, Πορφύριος κ.α.),αφού έχουν εξαφανίσει κάθε πραγματικό Άγιο Πατέρα και κάθε ίχνος Ορθοδοξίας. Θα έπρεπε να θυμούνται οτι πολλά τα σχίσματα στην εκκλησία του Χριστού και ένα από αυτά η νεοημερολογίτικη παρασυναγωγή, που κατάντησε παναίρεση του οικουμενισμού.Αφού λοιπόν δεν ενδιαφέρονται να μετανοήσουν και να εισέλθουν στην καθολική εκκλησία του Χριστού, ας συναναστρέφονται με όλες τις αγαπημένες τους αιρέσεις και ψευδοθρησκείες με τις οποίες ήδη είναι ένα και μυστηριακά, ας κάνουν διαλόγους μέχρι συντελείας του κόσμου χωρίς ποτέ ένας αιρετικός να γίνει Ορθόδοξος,ας συνεχίσουν να είναι οργανικά μέλη του Π.Σ.Ε. αλλά ας αφήσουν εμάς τους μόνους Ορθοδόξους μέσα στην εκκλησία του Χριστού και όχι στη παρασυναγωγή του Νέου καλενδαρίου. Όσον αφορά την πονηρευομένη συναγωγή των λεγομένων "Ματθαιϊκών" θα έπρεπε να θυμάται οτι έλκουν τη διαδοχή τους από τους Ρώσους της Διασποράς οι οποίοι τότε κοινωνούσαν με τους νεοημερολογίτες. Η χειροθεσία-χειροτονία όπως παραδέχονται οι ίδιοι ( Κήρυκος Κοντογιάννης, ψευδοαρχιεπίσκοπος Ανδρέας, Περιστερίου,Αργολίδος, Πειραιώς Νικόλαος)των Καλλίστου και Επιφανίου έγινε από τους Ρώσους της Διασποράς με την προϋπόθεση να ενωθούν με την σύνοδο του Αυξεντίου. Αυτοί πήραν την χειροθεσία-χειροτονία αλλά παρέμειναν στην πλάνη τους. Κατά τη "Ματθαιϊκή" "λογική" αφού η Θεία χάρη χάθηκε από το νέο αμέσως μετά το σχίσμα του 1924 άρα οι πρώην νεοημερολογίτες επίσκοποι που χειροτόνησαν τον Ματθαίο δεν είχαν Θεία χάρη άρα ο Ματθαίος δεν έγινε ποτέ επίσκοπος ούτε είχε εξουσία να κάνει ιερείς πόσο μάλλον επισκόπους. Δεν βλέπετε πόσο πλανεμένοι και αδαείς περί τα θεολογικά είστε; Διαβάστε τι γράφει ο μέγας Πατήρ Θεόδωρος ο Στουδίτης για τους άκριτους αιρετικούς (όπως ήταν τότε οι νεοημερολογίτες της Ελλάδος) και για την εγκυρότητα των μυστηρίων τους. Είστε αμόρφωτοι περί τα πνευματικά και παρασύρετε και άλλους αδαείς στο σχίσμα σας και κατά συνέπεια εκτός εκκλησίας. Που ακούστηκε γυναίκα η Μαριάμ να φοράει ράσα;;;Ή ο Ματθαίος να περιβάλλεται σε φωτογραφία από Αγγέλους. Αν δεν λέγεστε γελοίοι και επικίνδυνοι, είστε γραφικοί. Αγράμματος ο Ματθαίος, από δίπλα ο εντεταλμένος των νεοημερολογιτών Τόμπρος, σχίσμα στην εκκλησία, απώλειες ψυχών. Ευτυχώς ο κόσμος σας έχει καταλάβει και έχετε διαλυθεί.Διαβάστε λίγο εκκλησιαστική ιστορία. Μάθετε τι γράφουν οι Άγιοι Πατέρες σε ανάλογες περιπτώσεις.Μην σπιλώνετε την μνήμη του μακαριστού Χρυσοστόμου πρ. Φλωρίνης. Διαβάστε τα πιστεύω του μέσα από τα βιβλία του και μάθετε τη ζωή του από τις εξορίες που υπέστη. Οι ύβρεις σας γυρίζουν σε εσάς. Επιστρέψτε στην εκκλησία που ποιμένεται από τον μόνο κανονικό Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο Κιούση όσο είναι καιρός γιατί έχετε εκτεθεί και γίνεστε αίτιοι να κατηγορείται η γνήσια Ορθοδοξία από τους ανίδεους θεομπαίχτες του νέου καλενδαρίου που σας βλέπουν να κάνετε σχίσματα και ονομάζουν την μόνη Ορθόδοξη Εκκλησία, του Πατρίου Εορτολογίου ως μία εκ των παρατάξεων που εσείς και αυτοί δημιουργήσατε.Καλή μετάνοια. Ο Θεός σας περιμένει εντός Εκκλησίας. Επειδή θα απαντήσετε, να ξέρετε οτι άλλη απάντηση δεν θα πάρετε. Οι γραφές υπάρχουν, ανατρέξτε σε αυτές και όχι στα ψέματα των ομοίων σας. Ο Θεός να συγχωρέσει τον "Άγιο Πατέρα" σας(έτερος Πάπας) Ματθαίο που έσχισε και αυτός την εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήεκ των καρπων γνωριζεται το δεντρο μας λεει Ο Κυριος...ας δουμε τους καρπους εκαστου...ματθαιος,χειροτονησε μονος του το 1948,ενω υπηρχαν ορθοδοξοι αρχιερεις.(αυτο το γραφει στο βιβλιο του ο π.ιγνατιος μπετσης εν ετει1971.ο οποιος ηταν ματθαιικος...)και με τον σεβασμιωτατο γερμανο δεν τον χωριζε τιποτα...προτιμησε την υφ ενος χειροτονια.αυτη την στιγμη οι ματθαιικοι ειναι 4 κοματια...3 συνοδοι κι ενας φουκαρας στην χαριλαου...α,κι ο π.ευθυμιος αδεσποτος πισω απο το θεμιδος μελαθρον...εν αθηναις!ο νικολαος παρεα με τους ιδεολογους κερατιωτες εναντιον των εικονων της αναστασεως εκ ταφου,αγιας τριαδος-συνθρονο και λοιπους εικονομαχους.ο κοντογιανης για να κανει συνοδο ενωθηκε με καποιους ρουμανους αγνωστου προελευσεως και χειροτονιας.υποθεση τοπικη σε μια επαρχια ρουμανικη,2 χωρια,2 επισκοποι,αυτα.και συνεπης πολεμιος της αγιας τριαδος ο κοντογιανης αφαιρεσε απο την εκδοση του τετραευαγγελιου του την εικονα της αγιας τριαδος,κατα τα αλλα εκανε λεει ακριβη επανεκδοση της εκδοσης του 1941 υπο του ματθαιου...τον εκαιγε η εικονα ομως και την αφαιρεσε ως γνησιος ορθοδοξος εικονομαχος...οσο για ομαδα γρηγοριου,3επισκοποι χειροτονημενοι απο τον γρηγοριο μονο του,18 ιερεις και ζητω η τυφλοτης.μακαριος...σχισμα του 1995 απο την μια καθολικη εκκλησια,για προσωπικους...λογους.ουτε θεμα πιστεως υπηρχε ουτε κακοδιοικησης.απλως η συνοδος καλεσε τον ευθυμιο για μια υποθεση καταγγελιας εναντιον του σε θεμα ηθικης φυσεως με νεαρο...και προτιμησε ο ευθυμιος με τον καλλινικο να παρουν τα παιδια τους,να κανουν χειροτονιες τους ικανοτερους εξ αυτων και να χουν το κεφαλι τους ησυχο...εκαναν και τον μακαριο αρχιεπισκοπο ως τον αρχι-ικανο...και υποδυονται τους ορθοδοξους επισκοπους...η καθαιρεση τους απο το 95 διολου δε μετρα...αρκει να ραβουν νεες στολες συνεχως και να της δειχνουν...μια χαρα...κυπριανος,μοναστηρι στη χασια και ενσταση...εκει η πλανη παει με το κιλο...ναι μεν σχισμα το νεο ημερολογιο αλλα με θεια χαρη.η ν/κη εκκλησια σχισματικη αλλα και εντος της μια αγιας εκκλησιας Του Κυριου...καταδικασμενο το νεο ημερολογιο απο 3 πανορθοδοξες συνοδους,αλλα ακομα δεν καταδικαστηκαν οι ν/τες της εποχης μας...ξερετε γιατι?οι παλιες αποφασεις εληξαν κατα τους ενισταμενους και χρειαζονται νεες...οσο για τα θαυματα ολα εκ θεου παντα και ολα επικυρωνουν την συνοδο τους.οχι οτι οι αγιοι ελεουν τον κοσμο...οχι...απλως οι αγιοι ενεργουν μονο στο σπιτι τους στην χασια!!!αλλου οχι.τελος...και η εκκλησια του Κυριου μας που παλευει να αναδειξει την αληθεια μεσα απο τοννους λασπης πλανης και πολεμου κι απο το νεο κι απο το ευκαιριακα παλαιο.αρχιεπισκοπος αθηνων Καλλινικος,και καλη δυναμη.Α!ο αιτων θα λαβει κι ο ζητων θα βρει λεει Ο Κυριος μας στο κατα ματθαιον.οποιος θελει να σωσει την αθανατη ψυχη του πρεπει να στρωθει στην ιστορικη αναζητηση.απο το 1960 ως τωρα.με προσευχη και υπομονη.καλο σταδιο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα την απάντηση σου φίλε Νίκο υπέροχη και περιεκτική Εύγε αδερφέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι ο εκκλησιαστικός διακρίνεται από κάποια μετριοπάθεια.Οι ματθαιικοί θα πρέπει πρωτίστως να αποκηρύξουν τα αίσχη του κολαστηρίου της Κερατέας που προκαλούν φρίκη σε όσους τα έχουν διαβάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή